Thursday, August 11, 2005

** i loathe that hye-won!! hwaaakkk!!~ **

pada suatu hari laily telah memberikan saya fail bertajok: BERSAMA LINDA(astro.tv): isu:mawi ketika saya sedang bertongkos lomos siapkan draft final report saya.

laloo: hai lorr
saya: iman wan:">
saya: :X
saya: :">
saya: iman-kite xhemsem pon
saya: kenape iman nih hemsem yeh
laloo: takde laa hensem sgt kot
laloo: ;))
saya: tak hemsem but attractive
saya: silap penggunaan suku sakat kata8-x
saya: :">
laloo: dia kena iman yg mualaf
saya: woo 8-x
laloo: klaka laa
laloo: sungguh2 debat
laloo: cam kita2 je
saya: ahahak
laloo: saya rasa sungguh tidak berfaedah
laloo: 8-x
saya: saye juge berase gitu
saya: [-( mane perginye arah tuju report saye[-(
laloo: ahak ahak
laloo: satu lagi saya nak katakan..
laloo: saya juga tidak bersetuju dgn penggunaan tsumawi
laloo: 8-x
saya: kamu adalah punca ketandosan akhlak dikalangan remaja
saya: saye juge mensetujui kamu didalam perkara itu
laloo: haa ye ke
saya: mereka sudah terlampau
saya: mawi saje udahle
saya: tayahla tsu ituh
laloo: saya igtkan saya seorg sahaja yg berasa demikian
laloo: kerana tsunami itu adalah satu perkara yg amat sedih yg berlaku
laloo: tidak seharusnya disamakan
saya: benar cinta ituuuuu butaaaaaa
laloo: teng ting teng ting
laloo: [ost fullhouse 8-x]
saya: [saye sedang nyanyi lagu siti nurdiana ye..harap maklom]
laloo: saya maklum tetapi sudah lupa penyambungan nye
saya: biarkan saya sahaja sambungnya
saya: kerna aku masih menyintaimuuu..
saya: tetapi.. diriku.. lagi tatawu..
laloo: suka lagu no 2
saya: ouh saya tidak perasan nombor2
saya: nanti saya pastikan
saya: biarkan saye habiskan forum tak bermakna inih dahulu
laloo: silakan menonton nye
saya: wow pertengkaran8-x
laloo: tu la pasal
laloo: pastu rasa yg budak burn tu berasap berapi je
[burn:presiden kelab mawi fc]
laloo: dia cam tak byk ckp sgt
saya: dia jenis tak reti nak ckp caner
saya: saye paham perasaan dia
saya: iman wan rawk
saya: yg bertopi ith juwe tidak pandai benar bercakap
saya: kesian saya melihatnya
saya: eh tidak pakai topi rupenye :-j
saya: silap.. yg name syazwan ituh
laloo: oo yg tu
laloo: itu adalah anti mawi
saya: yer
laloo: manakala pensyarah itu sungguh suka dgn mereka yg pandai bermain alat musik
saya: dia juga tidak begitu pandai menegakkan benang yg basah sepertimana iman wan
laloo: :))
saya: pensyarah pandai berkatakata cuma kurang berkata
laloo: lagu no 4 juga sedap didengar
saya: tapi si shazwan inih mempunyai perkara yg saya turot rasakan:D
saya: maafkan saya terpaksa ignore kamu:-j
laloo: tidak mengapa saya faham keadaan kamu
laloo: saya akan pastikan saya membeli album felix nanti
laloo: ;))
saya: saya tidak akan kemanamana
saya: saya jarang percayakan album org malaysia8-x
saya: maafkan saya disitu
saya: indonesia saya takpa
laloo: jangan lah kami bimbanh
laloo: lega saya mendengarnya kerana tidak perlu berkongsi felix
saya: jangan risau.. saya hanya tidak beli album tidak bermakna saya tidak akan berlaku seswatu8-x
saya: saya pernah melanggan majalah urtv:">
laloo: =))
laloo: maafkan saya
laloo: sungguh saya tidak dapat menahan rasa gelihati ini
laloo: tetapi saya juga turut membaca urtv di rumah sepupu saya
saya: sayajuge tegeliat jantung
saya: saya tidaklah melanggan secara setiap bulann.janganlah anda risau
saya: tapi mcm tiap bulankot pergi membeli:">
saya: yakni selepas spm yg busan ituh
laloo: saya faham kerana kamu harus keep up dengan teman serumah yang mama juwie itu
[read: teman serumah yg mama juwie saya anggap sebagai imah]
saya: alhamdulillah kamu memahami
saya: takot saya ketinggalan zaman jadi saya haros menglaku seswatu ditika ituh
laloo: saya sungguh bernasib baik kerana mempunyai sepupu yang rajin membeli majalah urtv serta mangga
laloo: malah ayah saya juga pernah membelikan kami majalah mangga
laloo: ;))
laloo: mungkin dia fikir kami sudah meningkat remaja ketika itu
laloo: sudah tidak sesuai membaca kawan, bujal, bintang kecil lagi
saya: ayah kamu sunggoh seksi disitu8-x
saya: ayah saya sangat suka belikan majalah doraemon dan anak2sidek terhadap adik saya ketika ituh
laloo: walaubagaimanapun, itulah kali pertama dan terakhir dia berbuat demikian
saya: saya menjadi merajok kerana dia selalu abaikan kemahuan saya yakni majalah hai dan urtv
laloo: saya rasa ayah kamu hanya mahukan yang terbaik untuk anaknya
laloo: ;))
saya: tapi saya juge pergi mensorok kebilik adik saya lau mencilok komik2 dia
saya: dan saya turot suka pulak komik dia:">
laloo: ye betul tu
laloo: saya juga mensukai doraemon dan anak2 sidek
saya: saya rasa saya agak jatoh chenta dgn rashid sidek didalam majalah ituh:">
saya: dia comel dan selalu terlondeh baju:">
saya: saya sukakan londehan:">
laloo: wah rupanya semenjak dulu lagi kamu sudah begini ye
saya: mana mungkin..
saya: :">
saya: nampaknya sudah magrib
laloo: oh saya rasa budak2 paris sudah pulang
saya: wahwah saya harap amat dee belikan tsert saya:">
saya: kirimsalam rindu saya padanya yah supaya dia jadi sukakan saya:">
laloo: saya akan cuba
saya: saya malu padanya:-j
saya: **pengsan**
laloo: saya juga begitu
laloo: *pengsan juga*

mood of the moment:saya tidak tidor selama 41jam.
song of the moment: byul - i think i luv yu [fullhouse OST]
i wanna have that fullhouse.. rumah ditepi pantai :">

No comments: