Saturday, April 23, 2005

** the end has only begun **


i luv yuh jason wade :x
i would strongly recommend smallville episode4.18 to all lifehouse-fan.. wuhuhu it swept away my lots of misses to lifehouse agagaga 8-x.. rambot jasonwade sgt kacak pulak skang auww ai jatoh chenta utk kali ke 69 :x dupdapdupdap..
lifehouse hit the beginning of the episode with "come back down".. i was like omigod jason wade!!! dgr suara pon dah tawuu and i was like rewinding the starting part agak 10 kali kot, sorilah yer, superplastic cacat skek aku nih bile dah suke sgt tuh..
and the song 'you n me' came rite in time at the end.. tapi cacat pulak lana-lang sunggoh huduh berambot siti nurhaliza.. d'oh #-o mengganggu busana romantiskuh..
[thats the reason why i cant stop watching smallville.. lagu2 dia alala masok2 aje dgn ucara2 nyeh.. somtimes even the song we didnt care to adore pon bole jadik adorable.. alala gilmoregirls gok tang nih.. suke nak masok2 lagu and u heard me yesh yu heard me: music is my life.. in any way]

mood of the moment:erp.. penat + nantok selepas membuat pekare tak senonn
song of the moment: lifehouse - you and me
i wanna be: with jason wade :)>- *pis*

No comments: