Thursday, November 24, 2005

** sharp as thumbnail scratch **

kepada budak gemok yg kurang hajo..
kau bukan dtg lambat sepuloh minit, bukan 20minit, bukan juwe sengah jam..
kau lambat sejam 45minit.. moerkhhh!~
kau bukan saje ckp mcm bagos, kau cakap secare kuang hajo! moerkhh!~
kau mmg tabest lah! dah lah kau belagak, bodoh sombong, keji, mengadangada pulak tuh!
takreti diuntung!
kekecik tanak mampos, dah besa nyusahkanaku!!
ko dah tayah datang dah! kau dah lepas batas kesabaran aku dah!
moerkhhhh!!!!!!!!~

'owh tuhan, jauhkanlah aku dr lelaki tak kacak ituh~!'

mood of the moment:sakit hati!
song of the moment:everyday i luv yu less n less!
i wanna be: hantu komkom, nak cekik budak gemok!

5 comments:

Anonymous said...

chepah..aku tgh pikir camne nak pronounce ko nye -moerkhhh-

hehhehe

sabar chepah, sabar....

hh said...

ahahaha.. dia mcm alala nak marah sambil montah..
MOERKHHHHHH!!!!~

*tgh bersabar*
[ko tawu ke aku tgh marah kat sape nih?]

Anonymous said...

hantu komkom tak tahan ;))


- saya pekerja tm -

Anonymous said...

takk..aku tak tauuu...sape weh?

hh said...

student aku :))