Friday, April 09, 2004

**the reason is you**

now det dem adsl modem ituh sudah dipanah petir..
i rilly don have much time to spend on this bloggy-thingyy..
huhuu..sbb modem base neh sgt lah slow nyeh berbanding stimix ituh huhuuu...
rasenyeh kene samba petir mase gi tenok eye-2 arituh..

foo..sgt sedeyyynyerrrrr...
ntah la...susah nyer jadi org pompan...
tadi kat ofis..boon, wong, tee, nicholas...sesekor dtg at my place..
che pah..wats wrong with yuh??
patu..dah abis ofis-hour tadi..nicholas came personally..
che pah..if yu nid samwan to talk to..don fil hesitet to kol me..
how switt....they just care..mbe sbb our team tade fonfan kot..
they do care..even kekdg tuh lawak hamsap derang sgt horror..
and samtimes they suxx..standet aa..those race-thingyy..
but..samtimes..they just care enuff..
especially time like these..

dahla tetibe emergency-leave last tuesday..secare tetibe sgt2..
[and kete kene clamp kat klia..denda 100bucks hohoe..]
patu..arinih..balik ofis muke cen ituh err...ituh ayam tahan kentot...kot..:(
patu..monyok kat meja..tak begerak..
they were like..ngumpat..cen membincangkan wats wrong with me..

[yup i knew it..kekdg mmg taleh nak ckp cine tuh..
tapi..kekdg cen paham..tapi mmg taleh aaa nak ckp..]
tapi..i was like..wat tatau segale persoalan merike..
jangan dilayan jee...
tapi..skali tuh tee dtg ckp..

che pah...are yu ok??terus mengalir air mate..mmg taleh ditahan tuh..fuhfuh..
patu halau diorg seme..syoh2..gi men jejauh...
so...
marilah kite nyanyi....

dido-whiteflag
I know you think that I shouldnt still love you
Ill tell you that
But if I didnt say it
Well, Id still have felt it
Wheres the sense in that?

I promise Im not trying to make your life harder
Or return to where we were

Well I will go down with this ship
And I wont put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
Im in love and always will be

I know I left too much mess
And destruction to come back again
And I caused but nothing but trouble
I understand if you cant talk to me again
And if you live by the rules of 'Its over'
Then I'm sure that that makes sense

Well I will go down with this ship
And I wont put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
Im in love and always will be

And when we meet
As Im sure we will
All that was then
Will be there still
I'll let it pass
And hold my tongue
And you will think
That Ive moved on

mood of the moment:energetic!~..:D..fenifuuuu giler duhh
song of the moment:dido-white flag
i wanna be:with yuh

No comments: