Tuesday, April 27, 2004

**don waste yo time on me yor alredi the voice inside my head!**

~If I were a stone, I would be a(n)..sapphire..[i like blue]
~If I were a tree, I would be a..cherry tree..[rendang tempat berteduh dan main masak2 bwh pokok tuh mase kecik dulu]
~If I were a bird, I would be a..merpati putih bersih..[:D..kau umpamaa..merpati putih..patah sayapnye..di odaraaaa...]
~If I were an insect, I would be a..ladybird [tho tak ske apepe insect pon..eeeeee]
~If I were a fruit, I would be a..strobewi [nyummyyy..sedap walopon tak cantik..tapi org suke..its the feeling that counts..not interface]
~If I were a flower, I would be a..lavender [smol..yet its so sweet..tapi..kekdg suke gaks tulips..kate jual bunge..byk laa bunge ske]
~If I were a kind of weather, I would be..summersnow...the feeling inside sea..with no sounds..only the snowwy white flowers dropping..fuhfuhh
~If I were a mythical creature, I would be a..nicole kidman/ michelle branch/ ceciliacheung.. [mythical creature huh?tukaaa..:D..]
~If I were a musical instrument, I would be a..flute kot..takpon piccolo..sbb comil dan disenangi..sweet sgt
~If I were a kind of profession, I would be a(n)..artist?
~If I were an animal, I would be a..cat..[takot..tapi..cen besh je kene belai sepanjang zaman..binatang kesygan rasulullah]
~If I were anything in the world, I would be..memyself-->in a diff perception..as in:better looks+kuros+kecilan+lemahlembut+kaye+happytogether..:(
~If I were a color, I would be..pink..pon warna kegemaran rasulullah
~If I were an emotion, I would be..happy...tanak dah sesedeyy selalu..nanak bahagiaaaaaa je..takde masalah je...
~If I were a vegetable, I would be..erk..tanak a jadi vege..ramai org tak ske.
~If I were a sound, I would be..overtime ost - believe - yuko yamaguchi...takpon..jasonwade - yu belong to me...mencocok tangkai hati..bedarah hidung..
~If I were an Element, I would be..music..music tuh element kah??..kalo bukan..nak jadi snow kot..


mood of the moment:stranded
song of the moment:blink182-i mish yew
i wanna be:the rokstaaaaa..err..an artist?

No comments: